baby goodbye

igår efter jobb åkte jag o handlade med mammi. därefter hämtade jag upp Beccy, Tina och Flisan så begav vi oss hem till mig. Käkade tacos, drack, spelade spel och snackade en massa. Sen kom Tessie också.
när klockan blev mer beställde vi taxi skulle till stortorget men hoppade av vid karusellerna?
tog oss en tur med dom iaf innan vi vinglade vidare till chili.
Hade en trevlig kväll som vanligt där. Hela världen sov hos mig sen. och idag mår man bajs.

Skickade iväg dom sista vid 1 i morse sen va det in i duschen och göra vid sig. Hämtade upp Annicka och Tessie sen vidare till Beccy där alla andra va. Blev bjudna på Mc Donalds. sen kom Danny, Erik och Mattias dit. Trevliga pågar det. Och gud så bra dom är på att sjunga. Och Danny är Sexig. mums. Anyway nu är jag hos mamma o pappa.
Ska nog till stan sen och kasnke hör och häpna, skeppsbron. not chili.
Beccy, tina och flisan står på scenen med EMD nu iaf sen ska dom mingla runder där med kändisarna innan det bär av till skeppsbron.

hejdå.


Kommentarer
Postat av: julia

Mmmm...Danny, ja. Han är verkligen en riktig sexig läckerbit!

2010-08-22 @ 09:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0