are you ready for love?

Har varit sämst på att blogga dom senaste dagarna.
Man kan igentligen säga att jag har haft fullt upp eller så kan man kalla det lathet. välj själv.
Har iallafall jobbat både månadg och tisdag. Och efter Jobb i tisdags hämtade jag upp beccy sen åkte vi hem till mig och käkade, sen kom joel och vi drack o hade skoj sen begav vi oss till Båten. herre jesus vad mycket folk.
Jobbar inte folk? Träffade iaf både Matti, Annika, bobby och Andy. mycket trevligt.
och sen Chili ligan. mina älskade bartendrar va där så dom började krama mig o dansa runt mig o grejer. haha. Älskar dom.
sen när det stängde med det nattamat på max och därefter taxi hem till moi.

Joels klocka ringde typ halv 7. usch men jag o beccy sussade vidare. sen vaknade vi vid 11 och då slängde vi på oss lite kläder sen åkte vi till entre och käkade frukost och kollade i alla affärer. mysigt.
när klockan blev 4 dumpade jag beccy på triangeln och jag själv åkte hem till min stackars pappa som har ryggskott. Där befann jag mig hela kvällen efter det.

Blev dock döö taggad på utgång när jag snackade med grabbarna, men jag tog mitt förnuft till fånga o stannade hemma. Sitter iaf på jobb nu. Jobbar till 22. nice.

nu tog orken att blogga slut. hoooj



när mamma plockade alla plommon från trädet o la dom i en skål.
så gick älskling och tog dom från skålen och käkade upp dom.
Teamwork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0