put it in a love song

man kan ju undra varför jag har blogg?
skriver ju aldrig och när jag väl gör det så är det bara korta inlägg. haha
jaha dagarna flyter på. är redan inne i april månad. hur sjukt är inte det?
tiden bara springer iväg.
dom senaste dagarna har det hänt så mycket roliga saker.
började ju med visning i söndags, onsdags skrev vi kontrakt och på torsdag hade jag visning.
tekniskt sett är jag ägare till två lägenheter nu kan man ju säga. förhoppningsvis snart bara till en.
jag blir äntligen en malmö-bo.
har lixom provat på östra grevie-bo, skanörs-bo och trelleborgs-bo.
jag älskar att flytta, det är såå kul. och jag älskar att se hur pengarna växer när man säljer din bostad för att
köpa en ny, dyrare och finare.
jag är helnöjd.
min nya lägenhet är frän. när man kommer in i den så blir man lixom chockad av tak-höjden. 3,94 meter för att vara exakt.
jag säger 4 meter till folk för det låter bättre.
vardagsrummet är stort och ljust, med en vägg med tre gröna tapeter, svårt att förklara men en mycket cool idee. jag ska byta ut det gröna mot svarta tapeter. finare tycker jag.
jag älskar köket som har rött klinkers och vita skåp. det är ljust och fräscht. 
badrummet har svart klinkers golv, vita klinkers väggar och sen en röd klinkers vägg vid duschen.
sovrummet är stort. hallelulia, där sängen står är upphöjt. som en scen typ. kan man säga så? ja det kan man nog faktiskt.
det bästa är nog att jag har egen ingång, bara jag. och mina "grannar" är trapphus. jag har bara grannar ovanför mig vilket innebär förfester, fester och efterfester.
det jag nog mest är nöjd med är att det är gratis parkering, hemmakväll runt hörnet, likaså hemköp, 2 minuter från södervärn och 4,5 minut till Nobel.
senaste inflyttningsdatum är 27 maj. men man kan ju alltid hoppas på att det blir av innan det =)
detta kommer bli dö bra.
jag va iaf hemma i min gamla lägenhet i onsdags och rensade mina 5 gardrober. dom är fullproppade med kläder. lyckades kasta 2 svarta sopsäckar. bra gjort där.
sen skurade jag och putsade och damsög. jag är duktig jag.

jaha annars då?
tuss börjar bli frisk nu, busig som vinden. och hon har fått kläm på sitt, ligg (nästan iaf) , stanna, kom då och att kissa ute och inte inne.
i förrgår tillbringade jag kvällen och natten i björns lya med evelina. hon passar deras hus nu när dom och 50 pers till är och åker skidor. det va mys.
igår fortsatte kvällsmyset hos hanna med tjejerna och hundarna.
idag är jag hundvakt eftersom mamma och pappa åkte vid 12 och är borta över natten. jag själv ska åka en runda till tjejerna sen och va med på deras förfest innan dom ska ut.
det blir en bra kväll detta.

annars har jag nog inte så mycket mer att berätta..





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har tre flyttkartonger, 4 bananlådor och en stor kartong som jag fick min tv i som du kan ha din i när du ska flytta samt en kartong där min dammsugare bodde i innan han kom hem till mig. DU får dom allihopa ;) En annan grej - har du kollat om du hade mitt pass?

2010-04-03 @ 02:32:38
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: nadja

taack kära du, kan du inte skicka med det när amanda ska hem idag?

jag har inte varit hemma än. ska hem på måndag en runda. kollar då

2010-04-03 @ 10:04:27
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0