Sick and tired.

jag är hemma ikväll, har en pappa-dotter kväll ikväll. sen passar jag yoda, hannas mopps. pappa har försökt lära honom rullarunt. gick bra i början. haha.
som sagt befinner jag mig hemma ikväll. brudarna är ute, och jag är hemma. olika anledningar, mycket skitsnack och jag är trött på det.
orkar inte lägga ner energi, inte för fem öre. gårdagen va iaf bra. linda kom hit sen började vi dricka. spelade vänn8 med modern min och snackade om allt mellan himmel och jord. när vi hade suttit i 2 timmar och klockan slog 23 ville vi inte åka till stan, vi hade rent för trevligt här. men vi tog tag i oss och begav oss till chili. köpte en drink där inne och blev bjuden på minst 5 och snappsar och grejer. det är nice.
träffade både matti och stjärna medflera.
efter dom stängde blev det nattamat på max sen tog vi taxi hem. jag och linda åkte till mina föräldrar och däckade här. haha. sov döö gott i  en 90 cm säng båda två. haha. KÄRLEK.
vaknade av att telefonen ringde. mamma kom med bullar.
sen iväg o hämta upp dom andra + yoda. sen till min lägenhet och packade. allt är tömt utom gardroberna (det jag fasar för mest) och badrummet. bra där.
åkte till vellinge och mötte upp emelie sen blev det middag hos Linda, fläskfilee och grejer. fint ska det vara.
sen tog jag yoda och åkte hem.
ryktas om att det kommer kollas på Real- Barca ikväll. kan bli bra. Messi fixar väl det mesta som vanligt. just smile and wave.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0