she´s a good girl, loves her mama. loves Jesus and her boyfriend too

länge sen jag skrev nu, tänkte göra slag i saken en kväll som denna.
har varit en lååång dag idag. gick upp klockan 05.05 underbara Zita va busig. ville bara sova en liten stund till men icke. upp och hoppa. klockan 7 befann sig jag o mamma nere i trelleborg. städade hela lägenheten o hade slutbesiktning. körde två ggr fram o tillbaka för att lämna saker. men nu är det klart. på fredag lämnas nycklarna. efter det åkte jag hem o duschade sen hämtade jag linda på jobb. gick in om ica och hälsade på. man känner sig verkligen saknad. =)
sen fixade vi lite saker sen blev det mellenium i höllviken runt  7 med Linda, Evelina, Beccy och Tina. mumsigt.
nu är jag hemma och kollar Barca- Intern med daddy cool.

annars vad har hänt?
i fredags va det bowling med folket, 22 pers. därefter blev det självklart chili för hela slanten. hem o sov runt 5 på morgonkvisten.

lördags konfirmerades lilsis. mycket söööt va hon. därefter blev det krök och chili med brudarna. jasse va chaffis. dö trevlig kväll förutom äcklet som försökte dra med mig i en taxi hem. tvi. blev chili som vanligt.

Söndag va jag såååå död. klockan 10 va jag, mamma och pappa i lägenheten och flyttade. TACK för all hjälp ni är underbara. därefter blev det en lung kväll. tog en runda in om mormor också.

måndag och tisdag har det varit jobb och idag ledig.

jag är trött. börjar känna mig sjuk. vill inte vara sjuk. tänker inte vara sjuk. jag är trött. efter matchen blir det sängen. för mycket att tänka på. har världens bästa familj. hoooj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0