Nothin' On You

god morgon.
ursäkta för världens sämsta uppdateringar. men jag har fullt upp.
veckan som har gått har bestått av jobb, mysdag med tjejerna på limhamnsfältet med hundarna och sen käk o mys hos mig, fix med lägenheterna osv.
har fått sålt min lägenhet i trelleborg nu oxå. wiiihoo. underbart.
nu ska jag och lillen snart till jobb sen slutar jag 15 idag och då blir det iväg till bokhandlen för att fixa lite saker där och sen till djuraffären för att handla mat till lillen.
sen ikväll blir det utgång. troligt vis blir det käk och förfest hos sis (eller förfest med grabbarna, men det första är mer trovärdigt) sen ska vi möta upp hanna och evelina i stan eftersom dom har haft "firmafest" haha.
japp japp. i helgen blir det packning som gäller. måste komma igång med det nu.
puuuh.
men men  vi hööörs väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0