mad world

Zita och Yoda väckte mig klockan 05.30 i morse. inte så jätte kul. men vi gick upp och tog en promenad sen va det bus osv.
men jag hann iaf va nere i lägenheten lite i 9. har tömt alla garderober och fixat o haft mig. i morgon ska det skrivas kontrakt med nya köparen =) blir bra.
efter blev det fika med mor, natasha, siv, denice, isak och amanda. sen gjorde jag vid mig och åkte hem till björn. slöade där lite innan vi åkte för att kolla grabbarnas match, linda och hanna kom också.
efter en stund gav vi upp. vi frös för mkt så vi åkte hem till björn och kollade skräckfilm.
nu är jag trött så det blir mys med daddy cool nu.
har magsmärtor som heter duga och det är jobb i morgon. hoppas på det bästa. haj

ps. kan inte lägga in bilder för jag har ingen sladd. måste ta tillbaka den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0