Fire and rain

dagen och kvällen blev bra igår. iallafall för min del. tvättade undan all tvätt hos mamma och pappa och hade mys med hundarna. därefter gjorde jag vid mig lite snabbt och begav mig hem till björns hus där brudarna va. musik, sprit och trevligt sällskap. vid 10 körde jag dom till törringe sen hem igen till vovvsingarna.
vid halv 1 begav jag mig dit igen för att hämta dom, stannade till på mc donalds och sedan körde jag dom små liven hem till björn igen där dom skulle nanna.
jag själv begav mig hem igen till hundarna, tog en promenad med alla tre och sen hoppade jag i säng. lagom till klockan slog lite över 2.
vaknade dock i morse halv 7, i vanlig ordning för tuss ville ut. gav hundarna mat sen tvingade jag dom att ta hand om sig själv så jag kunde sova fram till 9. bra däär.
nu är här full show igen.
vet inte riktigt när mor och far behagar att komma hem efter en dag/kväll/natt hos sina vänner lite längre upp i vårt avlånga land.
ikväll ryktas det om vin, mys och massa tjejsnack därefter utgång.
kommer nog bli bra.
ha en trevlig lördag mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0