Fields of gold

hallo!
jag är back on track nu. iaf lite svagt. mådde inget vidare igår och inte idag heller.
men idag har varit bättre än igår.
jaha annars då?
har fått flyttat rätt mycket i lägenheten vilket är döö skönt eftersom den ska va tömd och städad nästa fredag. jag hade behövt mer tid. jag har inte tid så det räcker. damn.
jag har även blivit fin fin i håret vilket gillas starkt nu är jag blond, inget annat än blond.
fick en akut tid till tandläkaren - heeejdå 585 kr. förjävla dyrt för att bara ligga och gapa i en kvart. ingen nytta gjord utan bara kontroll. usch vill inte vara vuxen i sånna lägen. synd att man inte kan ta det på sitt fri kort som man kan när man blir sjuk. jaa för frikort fick jag ju förra året pga alla mina sjukhusbesök.
har nyss lagat mat till mig, pappa och lilsis. musigt blev det.
brudarna skulle hem till annicka på fondue kväll. men inte nadja inte. har ingen ork och ingen lust.
håller iaf på att tvätta nu, alla lakan osv ska va rentvättat när vi flyttar in i de nya.
måste köpa en ny gardrob till nya lägenheten oxå. oooh vad jag längtar.

ryktas iaf om utgång både fredag och lördag. lördag är det konfermation oxå för lilsis. måste hinna till systemet. Tid ngn? kanske finns det någon vänlig själ där ute som skulle vilja ge mig fler timmar till mitt dygn. jag behöver.
orkar inte skriva mer. tvätten är klar, ut med denna och in med nästa. ikväll är det greys. i love it.
hoj

Kommentarer
Postat av: Dominicmerethe

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-12 @ 21:55:56
URL: http://dominicmerethe.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0