tankarna tar över

just nu har jag en konstig kännsla i hela kroppen. håller på att packa =/ jag har endast 4 nätter kvar i denna lägenheten sen tillhör den mitt förflutna. i 5 månader har den varit mitt hem, om 4 dagar är den inte det längre.. och tankarna vandrar fram och tillbaka och jag är osäker på om jag valt rätt. denna lägenheten har det perfekta läget, nära jobb, nära stranden, och det är en enplans lägenhet så jag kan bara öppna dörren så är jag ute i naturen direkt, jag har dem bästa grannarna, man kan tvätta när man känner för det. men sen det där med rabatter osv har ju aldrig riktigt varit min sak. så tack gud att jag har haft eva som har slängt till mina blommor lite vatten då och då. hahaha  sen har jag ju trots allt sagt att jag aldrig skulle bo kvar här en längre period för skanör är dött. har alltid sagt att jag vill bo här på sommaren men inte på vintern och det har jag ju fått göra nu oxå.
sen den nya lägenheten är iochförsig lika stor, fast har ett större och finare kök, ett badrum med badkar (wiiie) jag älskar ju att bada, och sen har den världens coolaste balkong som har sex kanter. svårt att förklara men den är över cool. och sen är det nya lägenheten helt nyrenoverad. och nu kan jag få min dagliga träning genom att springa i trappan. =) och nu har jag verkligen en anledning att köra till jobb. har närmre till mina nära och kära sen slipper jag alla dessa speciella skanörs bor som inte har många hönor hemma.
joo detta kommer bli bra. jag kommer trivas som fisken i vattnet för det vet jag. men som sagt denna lägenheten kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat eftersom det va min första lägenhet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0