nattinatti

nu är jag hemma och fortfarande pigg. är nog dom där vitaminerna som spökar (ja mamma jag har köpt vitaminer) kvällen blev följande, jag körde till trelleborg och när jag stod i hissen påväg upp till vero så ringde hon och sa att dom va i "stan" vilket menas trelleborg. så jag tog hissen ner igen och körde och hämtade dem. dock fick jag en chock när dom berättade att dom gårr dit. för er som inte känner vero så är hon latare än mig och det säger väl allt. iaf körde hem till veros mor och far där det bjöds på middag och sen även te. mysigt värre.
en hel del snack oxå med fru och herr seremeti, som jag tycker om dem. helt underbara.
veros pappa berättade att dem hade spelat fotboll och jag höll på att sätta teet i halsen när dom sa att vero vatt med. hahaha. vilka överraskningar dom delar ut.
iaf efter någon timme åkte vi hem till vero och nattade barnen. jag tina och vero satt och snacka lite. mycket känslor. kan inte beskriva hur glad jag är att få ha dem i mitt liv.
iaf sen bar vi in barnen till Fatmir och la dom i hans säng. sen kom dom andra och det blev filmen "män som hatar kvinnor" blir lika arg varje gång jag ser den filmen. usch fy.
gabriel vaknade och kom och satte sig hos mig. och efter en del pussar somnade han i min famn där han sov en timme typ. sen försökte dem övertala mig från alla håll och kanter att sova över men jag tyckte att det va skönast att köra hem eftersom jag börjar tidigt i morgon. så det gjorde jag och nu är jag här.
ska sova nu sen blir det till att vakna om ca 4 timmar för då är det dags för jobb.
jappjapp. efter jobb ska jag träffa vero med flera igen.
love it!
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0