nattinatti

har tvättat klart allt nu, kläder, mattor, gardiner, lakan, påslakan, handdukar you name it.
känns riktigt härligt att det är klart. dock är det inte torrt än så jag har bokat tvättstugan i morgon igen så är det ingen panik med att få bort allt.
har även hunnit snacka lite med min granne, usch vad jag kommer sakna henne. =(
tittade lite på idol innan oxå samtidigt som mamma ringde. saknar mamma och pappa lite =( men på fredag ska vi ses och då ska här flyttas saker. wiiie. sen på kvällen ska jag och jasse kasnke till möllan och ta en öl (cider för mig) med robin med flera. ska bli trevligt eftersom jag alltid jobbar och nu när jag väl är ledig så tycker jag att jag borde unna lite tid åt mina nära och kära. men men nu tänkte jag nanna. i morgon blir det jobb 10-19 puuuh!
hoppas det är lite kunder så jag slipper sitta i kassan.



jag, just nu. höhöhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0