kvällsinlägg.

god kväll mina vänner
och icke vänner!
dagen började som
sagt med jobb.
åkte hem och fixade
här hemma. slumrade till
en stund oxå. sen åkte
jag och fixade lite ärenden
 sen ner till jobb och pussade
på min älskling. fastnade
sedan i ca 45 minuter inne
i delin med Laila. vi hade
massoratt snacka om och
när klockan närmade sig 8
 va jag tvungen att slita mig
 därifrån. vandrade upp till
vero och snackade med
henne lite innan jag hyrde
Slumdog millionaire igen.
sen hem i fullfart och
börjadeatt titta på dem
 där svenska hollywood
hemmafruarna eller
vad det nu hette.
fy skam på dem.
att dom inte skäms.
jag skämdes för dem så jag
 satte på filmen ist.så nu har
 jag tittat klart på den.förövrigt
så lagade jag mat idag,händer
verkligen inte varje dag
men det blev stekt kyckling
 (ovanligt)med potatis, lingon
 och sås. mumsigt.
jag har bott i min lägenhet
 i litemer än 4 månader
och detta va första gången
några potatisar befann sig här. har aldrig tillagat det här hemma. helt sjukt. iaf ringde maggi och frågade om hon va Up for some jobb i morgon kväll. och det va hon. eftersom jaghar saker jag ska klara av på dagen och jag endast har stängning i morgonoch jag igentligen skulle va ledig sågav jag bort dem timmarna. så i morgon efter allt är avklarat ska jag till vero sen ska vi ha mys hela dagen. mycket mycket mysigt. nä nu ska jag nanna, ska upp tidigt i morgon. hörs väl i morgon kväll eller ngt. 



 bilden är tagen i sommras. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0