känslosamdag

dagen började helt okej men sen när vi närmade oss sjöbo så va det inte okej längre.
idag har jag varit på den finaste begravningen jag någonsin befunnit mig på, och det har ju varit en del.
allt va perfekt. och så mycket människor det va, hela kyrkan va full. och denna underbara känsla att få krama om er alla kan jag inte beskriva. helt underbart. i sånna här jobbiga situationer är jag glad att jag har min familj. höll bigsis i ett stadigt grepp under dem 2 timmarna vi befann oss i kyrkan och då och då när det blev hemskt och jag bröt ihop ännu mer så kramade hon om mig och pussade mig i pannan och vipps som det va hade man alla familjens tröstande händer på en. jag älskar er.
sen blev det grillat och tårta "hemma" hos familjen nilsson, i två partytält utanför deras husvagn.
jag älskar denna familjen så obeskrivligt och när pia ställde sig upp och höll ett tal så fick jag mig en tankeställare.
iaf när klockan blev lite över 6 körde vi hem. jag och sis somnade i bilen av utmattning. och nästan direkt när vi kom hem till mamma o pappa körde jag.
när jag kom hem till skanör stack jag ner till ica och pratade med florim innan jag körde hem. sen la jag mig i sängen och kollade tv och grät en och en annan skvätt.
fick trevligt besök sedan och nyss blev jag lämnad själv. i morgon är det jobb sen får vi se vad som händer. ska dock ringa lite viktiga samtal..


just de, grattis till mig som har slutfört mitt projekt snart. så fort allt är klart på papprena så ska jag dela med mig av min nyhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0