höhöhö

tänkte skriva ett snabbt litet inlägg innan jag ska sova.
som sagt va dagen idag den bästa på länge. har kännt mig såå  galet genom glad idag vilket inte är så jätte vanligt nuförtiden. kom även på ett sett att få florim att jobba snabbt dvs, ta tiden. haha jocke gav honom max 5 minuter för att fixa till baksidan och jag satt och klockade honom och han blev klar på 3½ minut. så snabbt har jag aldrig sett denna människa jobba. haha.
iaf vid halv 7 körde jag ner till jobb igen. hjälpte vero i delin med sädning osv. och eftersom diskmaskinen gått sönder va vi tvungna att diska förhand. och självklart skruvar jag på kranen på fel håll så den dära man skuvar på ramlar av och en fet stor stråle med det varmaste vattnet sprutar ut. HAHAHA och jag dööör av skratt samtidigt som jag kallar på vero. hahaha. hon blev självklart genomblöt och såg ut som en dränkt katt. tillslut hittar vi ledningarna så jag stängde av vattnet på dem medans vero skruvade på den där saken igen. och fy fan va vi skrattade hahahaha.
detta gjorde så att vi blev klara 45 minuter senare. så då körde vi hem till familjen seremeti där det bjöds på mat, prat och mys. sen begav vi oss hem till vero och nattade ungarna och satt och pratade massa innan tina oxå somnade. sen kom deras mamma och lämnade fatmir och veros man och hämtade tina. så efter en stund begav jag mig oxå hemmåt.
denna dagen, lixom igår, har varit jätte mysig.
i morgon ska jag infinna mig på jobb klockan 8 därefter ska jag o leffe hämta upp jessica sen är det urbildning hela dagen. sen på kvällen blir det mys med vero igen.
nä nu ska jag nanna. upp tidigt i morgon igen. suuuuck.
nanna gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0