hejochhå

äntligen hemma efter en låång dag, känndes som om den aldrig skulle ta slut:O
iaf vägrade jag stanna kvar och jobba längre fast dom bad mig. har så ont i ryggen och mina ögon är helt döda. så jag stack hem. nu tänkte jag sova en stund eller två för lite över 10 ska jag va på jobb för att hämta vero. sen blir det som sagt mys o så hos henne/fatmir. vet ej än.
i morgon börjar jag iaf 13 och jobbar till 19. sen därefter ska mamma och pappa ha kräftskiva hos sig så då ska jag befinna mig där. kan hända att jag trippar ner till jasmine och pussar på henne och så eftersom hon ska fira sin födelsedag då. så vi får se hur morgondagen ser ut.
nu har jag inte mycket mer att skriva så vi hörs väl sen eller i morgon. byebye




hahaha just det, den 9 oktober ska vi ha firma fest igen för alla fastenställda. och idag övertalade jag marc, jocke och johan att följa med oss unga ut på etage efteråt. HAHAHa känns som det kommer bli en kväll att minnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0