hejdå

nu känns det verkligen hemskt, allt i min lägenhet är nerpackat. nu ekar det på riktigt. känner mig så tom. jätte jobbigt faktiskt. och det där med min granne är det jobbigaste. har verkligen världens bästa granne och söt som hon är hjälpte hon mig med att vika min tvätt och fixa med det sista. usch nu börjar jag bli riktigt sentimenal har en klump i halsen och tårarna bränner vid. fy fan vad jag är löjlig.
men som sagt är detta min första lägenhet och det är något speciellt. i morgon flyttar jag. och kommer inte ha något internet alls, förrän jag får tummarna loss att fixa det. men det är inte så viktigt nu.
har iaf packat bilen nu med alla kläder och såå. sen i morgon ska jag möta upp mamma och dom andra vid 10. och få nycklarna. sen ska vi tömma bilen i den nya lägenheten sen ska vi hit och fixa massa igen. sen ska pappa och hans arbetskamrater hjälpa till med dem stora sakerna.
sen kommer familjen seremeti till mig och sen på kvällen blir det nog möllan en sväng om lusten och orken finns där. sen på lördag kommer jag vakna upp i min nya lägenhet, hämta tina sen ska vi handla presenter och därefter är det hem till familjen seremeti och hjälpa till att laga mat osv sen är det fest. hela kvällen lång.
sen är det jobb på söndag osv.
nu ska jag ut och ta en kopp te (dock min grannes koppar eftersom mina ligger väl ner packade) sen ska jag ta en cigg, fast jag inte gör det längre så ska jag nu. bara för att..


tack för dessa 5 underbara månaderna som jag har fått tillbringa i dig (HAHAHAHA lät jätte fel) min kära lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0