.

finns det något bättre än att lyssna på 2pac och fixa och trixa. nej för det finns det inte. det är minnen för mig. minnen från när jag fick träffa mina favorit pojkar varje dag, det va på den tiden man hängde i oxie, med mp3 i öronen, mjukisbyxor och va gangster. HAHAHAHa jag dööör. alltid va jag med mina pojkar, det va dom, jag och sandra. och sandra va lika mycket kille som dom va. underbara tider. det va lilli som fick in mig på det där spåret med 2pac låtar. och hela min mp3 va full med alla hans verk, mina vägger va prydda med hans ansikte och jag hade alla hans skivor. på tal om dom där skivorna så har jag inte sett röken av dom på flera år. efter lilli lånade dem. haha.

 

Remember one thing, after every dark night there is a bright day after that. So no matter how hard it is, stick you’re chest out, keep you’re head up and handle it - 2 pac, and the angelz cried


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0