.

hejhej, nu har jag jobbat klart. har varit pigg som en häst idag och det känns skönt. har jobbat större delen med vicktor och florim. vicktor körde ivgä o handlade BK och det va mummsigt.
fick stanna kvar lite extra men sånt är livet.
nu ska jag bara byta om sen ska jag till Fatmir där dom andra befinner sig. och med mig har jag hyrt Män som hatar kvinnor (har redan sett den 2 ggr men dom andra ville se den) och en stor påse med godis. känns som det kommer bli en riktigt skön kväll.

dock har jag dragit på mig vicktors pass i morgon så jag jobbar först 07.45- 14.00 och sen 19.00-22.15
fast ska se om jag kan bli av med det sistnämda.
men men ha en bra kväll för det ska jag ha. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0