9 september

hejhej hemskt mycket hej.
i morse vaknade jag 8 när klockan ringde. väckte fru sen stack vi till trelleborg och skrev på papprena. och det va inte vilka papper som hellst utan det va mitt nya kontrakt till min nya lägenhet. japp ni läste rätt jag ska flytta, igen. och jag är så lycklig. ska flytta ifrån denna lilla håla nu. wiiihoo.
dock kommer jag sakna att ha nära till jobb och sen kommer jag sakna min underbara granne. men jag får väl hocka up med mina nya grannar hahaha. dessutom bor jag nära vero oxå. YEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAH.
så den 1 oktober sitter jag i en nyrenoverad lägenhet som är bara min.
iaf fru tyckte den va skit fin och efter en timme va allt klart =)
sen pussade vi mamma hejdå och körde och handlade bullar och körde hem till vero. så blev de frukost där sen somnade jag och fru på ballkongen innan vi körde tillbaka till skanör och dumpade vero på jobb, jag hämtade banankartonger och köpte hårfärg, och nu är vi hemma. fru har nyss fixat mina ögonbryn och nu får vi se vad dagen har att erbjuda.
jag är iaf lycklig.

just det, idag fångade jag klockan 09.09 den 9/9-09 det betyder tur och det har jag verkligen haft idag. nu ska vi fira. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0