8/9 september

dagen idag har varit underbar.
åkte till stan med Denise sen körde vi och hämtade fru, körde till triangeln och parkerade där sen gick vi upp mot hansa. träffade Denise kompis Malaco på gustav sen käkade vi Kinabox. mumsigt.
vi va i stan ända till halv 6 något sen körde vi till jägerso och hämtade ut min mobil, dem hade bytt hela framsidan och bytt ut tuchfunktionen till en bättre. gissa om jag blev glad =) wiiie.
sen körde vi en snabb runda till mobila och därefter hem till skanör.
hemma lämnade vi av denise och bytte om sen körde vi hem till veros föräldrar. satt där och drack te och hade de allmänt mysigt. blev snack om Bio men vi beslöt oss för att skita i det och stack till maxi ist.
handlade skit mycket godis och sen till hemmakväll och hyrde film och däärefter hem till fatmir där vi alla satt och kollade film. underbar dag med andra ord. är skit glad att en av dem familjerna som betyder mest för mig och min bästa kompis trivdes så bra tillsammans. det känns så skönt.
sen vaknade barnen när filmen va slut så vi stack hem och nu är vi hemma.
fru ska grilla majskolvar till oss nu sen blir det mys innan vi ska sova.
i morgon ska jag skriva på papprena halv 10 och självklart ska min fru och mamma (tråkigt nog jobbar pappa) va med mig när något så stort ska inträffa. wiiie. efter det ska vi handla med oss bullar och åka hem till vero på frukost och fira. det gillas =)
för i morgon är jag åter igen ledig och det känns skönt. så i morgon blir en mysdag igen.
nu ska jag va social hörs i morgon. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0