8 september

här sitter jag och sitter nyduschad och så. vaknade runt 10 sen gick jag upp och satte på högmusik och bara va glad. wiiihoo. mamma ringde så snackade jag med henne i en halvtimme sen gick jag ut och käkade frulle med denise och eva. sen ringde jag sis och pratade av mig lite med henne. och nu har jag duschat. om en timme bär färden av mot stan, hämta upp fru sen ska vi käka sen träffa Denise kompis sen blir det chill i stan och jag ska även hämta ut min mobil som har varit på lagning nu i en månad. sen blir det nog en runda hem och mamma och pappa och sen på kvällen blir det nog vero kasnke.
sen sover nog fru hos mig och i morgon är det dags. AAAAAAAAARH helt otroligt. som jag längtar
måste dra nu, underbar dag med vackertväder och strålande humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0