7/8 september

kvällen blev inte alls som planerat. började frosta av min frys som såg värre ut än en iglo. självklart hade jag glömt att stänga den så den va jätte frostig. sen tog jag tag i mina pantflaskor och åkte till jobb och pantade. gick in till kontoret och snackade lite med jessica och fyllde i lite papper innan jag träffade på maggi. skulle hålla henne sällskap på hennes rast men vipps som det va kom leffe, och då (nyfiken som jag är) ville jag få reda på min nästa lön. så vi gick in och kollade över det. härlig känsla när man får reda på att man tjänat över 25.000 innan skatt. wiiihoo. sen blev det snack med maggi lite innan jag begav mig hemmåt.
när jag kom hem så fastnade jag inne hos grannen för denise är hemma från göteborg. så vi satt och snackade och hade oss och helt plötsligt blev klockan halv 11 och dexter började så eva tvingade oss att se på det. och nu är klockan 12. shiit. tiden har bara spruningt i väg. så det blev ingen vero idag inte.
sorry =( i morgon är jag ledig som sagt och då blir det en runda in till stan med Denise sen får vi se vad dagen har att erbjuda.
och sen är det helt plötsligt onsdag och papprena ska skrivas på sen ska jag berätta. vill säga nu men jag vill ha det klart 100% först. dock vet alla närastående och alla på jobb men så är det hahaa.
nu tänkte jag tvätta av mig mitt smink, fast jag har mascara i hela huvudet efter allt kli i ögonen av grannens katter. =( blää. inte roligt inte.
men men vi hörs väl en runda i morgon oxå. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0