7 september

det sägs att man bara blir tröttare när man går och lägger sig efter man varit vaken ett tag, och det stämmer nog. fast jag blir bara så irriterad. hahahha. har inte en aning om varför men jag blir bara det.
jahapp hur har dagen sett ut?
började med att klockan ringde 07.00, riktigt hemskt för att vara exakt. stängde av klockan och vaknade 10 minuter senare, lyckligt vis. kutade in i duschen och sen gjorde jag mig klar. 07.44 va jag på jobb redo och klar. är så himla duktig om jag får säga det själv.
snackade med veros mamma och pappa ett litet slag men insåg att det va lika bra att börja med alla sysslor innan klockan hann att springa iväg allt för mkt.
när jag precis hade öppnat dörrarna kommer jocke och meddelar att jane är sjuk så jag måste va i frukten idag. hejoch hå vad pigg jag blev.
så större delen av dagen har jag tillbringat i frukt och grönt. hade oxå en underbar frukost med jessica, christel, johan, jocke, marc, nisse, christina och leffe. jaa iprincip allaihopa. haha.
när klockan slog 14 slutade jag men stannade kvar för att snacka lite skit och göra klart i frukten sen åkte jag hem.
fick ett mycket glädjande samtal idag oxå. wiiihooo. och sen ringde jag ett annat samtal som oxå va super viktigt. och efter det ringde jag till jobb och bad om anställningsbevis så det skulle jocke fixa så det blev klart idag eller i morgon. får se om jag orkar ta mig ner till jobb ikväll eller om jag orkar ta mig ner där i morgon.
iaf skrev ett sms till mamma oxå: hej upptagna mamma, detta är din dotter som skriver. jag hade behövt att utbyta ett par ord med dig så du kan ju ringa upp när du behagar. psspuss.
så jag tänkte göra en efterlysning här oxå, MAMMA RING MIG NÄR DU ÄR LEDIG. måste prata med dig.

så ja nu ska jag nog laga lite mat innan jag ringer vero och antagligen åker till henne. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0