3 september

usch natten har varit hemsk. kunde verklingen inte somna så det har inte alls vatt många timmars sömn inatt heller. dagarna går bra för då är jag i fullfart hela tiden men nätterna är hemskare än hemskast. ligger och tänker på min nya "sak" nu som jag är så speedad på och sen tänker jag på begravningen som äger rum i morgon och sen tänker jag på hur besviken jag är och arg. jaa många tankar rullar på och jag fick verkligen inte stopp på dem igår så jag fick sätta på tven och somna till den just bara för tystnaden va så hög och mina tankar var högre.
blev väckt av mamma för en kvart sen och hon ställde 20 frågor, vad heter du? vilken adress bor du på? vad är ditt telefon nummer? bara för att försäkra sig om att jag va vaken och inte halvsov och lyssnade bara litegrann. haha hon är söt hon. dock har mamma fixat lite saker till mig och mitt nya "projekt" som jag kallar det. och nu känns det bra. det känns som det är nära nu. tack mamma du är underbar =)

så nu när jag är vaken och uppe kan jag ju lika bra gå och lägga mig och sova i en halvtimme till innan det är frukost och duschen. sen vidare mot jobb. jappjapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0