3 september

igår va en tung dag. fy fan va tung den va. men efter ett tag så löste det sig. och allt blev bättre. fick oxå ett X antal samtal om min nya sak jag håller på med och det verkar lösa sig =) iaf när klockan va 5 hade vi fortfarande mycket att göra på jobb så jag jobbade över till halv 7. sen stack jag hem och bytte om och stack till fru en stund sen vidare igen och då blev det taco mys med vero mfl.
vid 12 lämnade jag dem och körde hem och sov hos mamma och pappa.
har sovit ca 4 timmar inatt igen. och jag känner mig matt.

idag är en stor dag två stjärnor ska begravas, mikael jackson och Lottie.
kan inte beskriva mina känslor inför denna dagen. är så arg och frustrerad att dem fortffarande inte har tagit fast mördaren och sen att jag åter igen ska träffa din familj och veta att du inte kommer vara där. jo det kommer du ju men inte på det viset som jag är van vid.
men än en gång ska det bli skönt att få komma upp och krama om dina nära och kära.

nu ska jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0