23 september

hejhej.
igår va en underbar dag. hann med att packa ner i stort sett hela mitt kök, alla kläder, sovrummet, badrummet och storarummet. känns skönt att allt är nerpackat nu dock ekar det i hela lägenheten. haha.
efter jag hade gjort de slängde jag mig i soffan och självklart slumrade jag till. klockna 18.03 ringde florim och väckte mig (men jag vägrade erkänna att jag sov hahaha) han bad mig handla mat men sen tycket han jag va för långsam för jag ville duscha osv. men jag stressade och va på jobb halv 7. och då säger tönten att han har beställt mat från pizzerian ist. så jag hjälpte honom att packa upp lite varor sen körde jag och hämtade hans mat. sen blev det jobb, dock bara 3 timmar. rätt chill faktiskt.
efter det hyrde jag två filmer som jag inte ens hann se eftersom jag åkte till trelleborg och hängde med seremeti familjen. helt okej kväll. sen körde jag fatmir hem.

i morse började jag 10. satt i kassan med BM fram till 14. men jag tog hand om alla varor som jag skulle göra när jag va på golvet då ist. och sen när jag skulle va på golvet mellan 14-18 så hjälpte jag florim att rulla varor ist. jappjapp. sen sprang tiden iväg och när klockan va 19 upptäckte jag att jag hade slutat för en timme sen så då pussade jag vero hejdå pch körde hem. nu har jag slängt in första maskinen tvätt har ca 2 st kvar. håller på att tvätta gardiner o lakan osv. allt ska va rentvättat när jag flyttar in i min nya lya. =)
skulle igentligen på bio ikv men vi sköt upp det till en annan dag för det känns inte som det finns tillräckligt med tid för det nu. haha. 
ska iaf laga lite mat nu sen blir det idol och mys. 
ha en trevlig kväll.  


just det, jag trodde att våra nya schema började på måndag men dem börjar inte förrän på torsdag wiiie. vilket menas med att jag jobbar i morgon, ledig fredag och lördag, jobbar söndag, jobbar måndag mellan 19-22 sen är jag ledig tiisdag och onsdag. UNDERBART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0