22 september

nu är jag hemma. har inte sovit hemma inatt för jag orkade inte köra hem igår.
jobb igår va roligast på länge. jobbade med BM och florim. va rätt chill eftersom jag bara jobbade 5 timmar. sen efter stängning körde jag till trelleborg och hälsade på vero. hahaha jag skulle göra albanskt te för första gången i mitt liv och jag gjorde helt fel HAHAHA. så det blev över starkt och helt beskt. men som vi skrattade. i morse vaknade jag av barnen. det är gabriel och mikaels födelsedag idag. så jag o vero körde dem till dagis/förskola sen körde vi hem och sov en stund igen. sen vaknade vi vid 12 av att gabriels fröken ringde och sa att han inte mådde bra. så jag och qasim körde och hämtade honom. när vi kom hem till lägenheten började vero laga lunch och då körde jag och qasim till BR leksaker sen hem och åt.
sen körde jag hem, måste packa. tog massa tidningar och så från jobb så jag kan packa ner mina glas utan att dem går sönder. har en hel del att stå i idag. sen som tur är tog dem bort mina första timmar idag så jag har bara 3 timmars jobb idag, dvs 19-22. sen därefter blir det väl som gårdagen skulle jag gissa.
sen både i morgon och på torsdag jobbar jag hela dagarna så då finns det inte så mycket tid över till att fixa här hemma. så nu ska jag sätta fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0