21 september

känner mig rätt stolt över att jag har hunnit med så pass mycket som jag faktiskt har hunnit med idag.
jobb va helt okej, jobbade med vicktor och florim och som sagt så är dessa dagar lite speciella. om man inte får is innanför tröjan när man sitter i kassan så säger dom konstiga saker i högtalaren. men ett gott skratt har man allt fått idag hahaha. efter jag slutat så bytte jag om och körde mot kalasfirandet. mycket mysig kväll. fick träffa både familjen och familjen svensson. sen som pricken över i:et fick jag träffa familjen seremeti sen oxå.
japp för det har jag oxå hunnit med.
körde direkt till vero efteråt och efter lite mys och snack o sådär så kollade vi på när qasim bakade tårta, farligt god tårta om jag får säga det själv. sen kom fatmir oxå in en runda och då blev det snack o så fram tills nu. eller för en stund sen för nu är jag hemma.
ännu en underbar dag.
i morgon tänkte jag fortsätta med packandet sen är det jobb, tisdag ska jag först in till peter på marianneboden och va med där en stund innan jag ska jobba. stänger både måndag och tisdag. sen på onsdag är det jobb 9-18 och jag har även tvätt tid denna dag. på torsdag är det jobb som vanligt mellan 10-19 sen fredag är jag ledig (ÄNTLIGEN) men denna dagen innebär flytt för hela slanten. sen blir det mys och chill i min nya lya med dem bästa. wiiie. sen lördag har jag försökt att ta ledigt (hoppas det går) för att få iordning det sista i lägenheten. och därefter ska jag hämta upp tina så ska vi fixa presenter till barnen och därefter är det PAAAARTEEEY. lite nervös är jag allt eftersom hela veros släkt och vänner ska va där. vilket innebär fina kläder och mat osv.
dock blir jag lite nojig när vero säger att hon ska ha tre olika klänningar var av en är en albansk folkdräkt för det har man på sånna här tillställningar.
men jag längtar för jag känner på mig att det kommer bli riktigt skoj. och det bästa med allt är att jag bor nära så jag har inte så långt att köra (cykla/gå)  hem efter det. underbart. sen söndag är det jobb osv igen. 
nu hade jag tänkte att sova lite så jag är pigg och glad och vaken till i morgon. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0