19 september

god morgon.
natten inatt har varit skön, underbar med andra ord.
har en del att stå i innan jobb. måste diska och plocka undan lite och äta.
tänk er att jag flyttar om 6 dagar. helt sick. och jag har verkligen inte börjat packa något alls.
känns som om att jag måste sätta lite fart med det snart. dem har ju tagit bort min lediga tisdag och min lediga onsdag denna veckan och gett mig ledigt på fredag ist. och det är ju bra eftersom det är då mötet är och jag får nycklarna. sen kommer det va flytt hela dagen men jag hade behövt lite tid i veckan oxå till att packa och hålla på. som ni kasnke märker har jag alldeles för mycket på gång i mitt liv för tillfället. packa, flytt, nytt jobb (och alla saker som man ska lära sig till det), ny lägenhet, födelsedag ( som jag nästan glömt bort), födelsedags kalas att gå på, jobba och att hinna umgås med nära och kära.
längtar iaf till den 9 oktober då det är firma fest, igen. har ingentinge stängning den dagen men jag tror att maggi tar mitt pass då. sen blir det hem och fixa till sig med vero sen hem till sanne och förkröka lite. sen ska sanne köra mig, vero, florim, louise och henne själv till lilla torg där det blir käk och ännu mer att dricka sen ska vi alla till etage. känns som det kommer bli en galet rolig kväll. men men har inte alls tid att täka på det nu. för nu är där så mycket som händer.
måste fixa lite nu. hörs efter jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0