19 september

har precis kommit innanför min dörr. har suttit i 5½ timme där ute och snackat, druckit vin, druckit te och käkat gott med min granne. helt underbar kväll. sånt kommer jag sakna nu när jag ska flytta =(
jobb idag gick bra, jobbade största delen med vicktor och sen med felicia och florim.
efter jag slutat hjälpte jag vero att städa delin för hennes mamma hade brottom och hon stod utanför och väntade. och för att hon skulle slippa att handla Bk till florim så körde jag och tankade och handlade mat till honom, snäll som jag är. så runt halv 9 va jag hemma och därefter har jag umgåtts med min granne.
i morgon blir det sovmorgon. hade dock tänkt att ta tag i packandet (hr många gånger har jag inte sagt det dom senaste dagarna?) sen blir det jobb till 19 och därefter ska jag iväg och fira Jasmine och Andy. =)
så nu måste jag nanna. sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0