18 september

good morgon. tro inte att jag har fått sova ända till nu för det har jag verkligen inte. vaknade vid 10 av att vicktor skickade sms men jag orkade inte svara så jag somnade om. sen ringder mäklaren en halvtimme senare vi snackar lite och jag somnar om, sen efter drygt en halvtimme igen ringer han IGEN. och när jag lyckats somna om så får jag ännu ett samtal. gaaash. vad är det för fel på människor?

iaf igår va det ju utbildning för hela slanten. träffade den nya tjejen som ska börja jobba med oss, lotta heter hon. riktigt trevlig faktiskt. så jag mötte upp leffe och lotta på jobb klockan 8. nitlotten föll på mig så jag fick köra. blää. hämtade upp jessica sen blev de utbildning. rätt kul tyckte jag faktiskt. hela förmiddagen hade vi teori och hela eftermiddagen hade vi praktisk. vi blev även bjudna  på förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika. inte illa mina vänner. dessutom är det rätt skönt när man vet om att man får full betalning. höhö.
runt 5 va allt slut så då körde vi hem igen. jag landade på jobb för jag skulle ha möte med the big boss. har nog aldrig fått så mycket beröm av honom inte. men glad blev jag och allt gick bra.

blev klar lite över 6 så jag tyckte inte att det va lönt att köra hem eftersom jag skulle hämta vero sen igen vid 7 så jag hjälpte florim med att lasta av ICA bilen som kom så lägligt då. sen när vero slutade så stack vi snabbt hem till mig sen hem till fatmir. där va tina, fatmir och qasim. vi bestämde oss för att gå och ta en fika men det blev aldrig så. så vi körde och hyrde film sen till maxi och handlade tacos grejer. sen hem till fatmir igen och lagade. när florim slutat kom han oxå och då blev de filmer.
mycket trevligt.
sen stack vero och qasim vid 12 för dom va nanniga sen vi andra satt kvar till 2 något.

som sagt en mycket mysig och rolig dag. jag gillade det.

nu om 3½ imme är det jobb. stänger idag på jobb som jag helt hade glömt bort. så det blir ingen bio idag. men vi ska se den på lördag istället så det är ju bra. nu ska jag käka frulle. haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0