16 september

dagen igår va underbar. först blev det tandläkaren sen åkte jag hem till världens bästa mamma och käkade frukost och efter en stund körde jag till sis och svåger och där blev det lunch, kyckling med avocadosalsa. mumsfilibabba. sen slängde vi oss i sofforna och kollade filmen som jag fick av mamma.
när klockan närmade sig 3 körde vi till optikern, jag fick linser. dessa skulle vara bättre och dem känns bättre oxå faktiskt. efter en timmes tid va vi klara så då kastade vi av svåger hos honom sen körde jag och sis till ÖB för hon skulle handla lite där.
efter det hämtade vi upp systers bil och sen tog vi färden mot trelleborg för att käka mc donalds. när vi fick maten va ingen av oss hungriga så det blev inte mkt ätit på dem menyerna. haha.
sen pussade vi varandra hejdå och jag fortsatte färden hem till familjen seremeti.
där va det full brottning mellan alla killarna inklusive pappa. hahaha.
när the boys sedan åkte för att klippa sig så tog vero och tina ut mig på den längesta promenaden jag någonsin gått. usch fy. men det va mysigt med mina flickor. sen gick vi hem igen och då blev det full show med bakning. =)
sen när pågarna kom hem igen så körde vi till fatmir och släppte av alla där sen körde vi och hyrde film. mysigt faktiskt. sen efter en stund körde vi hem till fatmir och kollade på filmen och det va verkligne mysigt det med. wiiie.

i morse va det jobbigt att vakna och när linserna klyddade va det ännu jobbigare. men sen när jag kom till jobb blev allt helt perfekt. har haft en asball dag idag. största delen har jag befunnit mig på golvet och plockat varor med florim. har nästan inte alls suttit i kassan och sånt uppskattas. fick jobba till halv 5 och nu är jag hemma.
vid sju ska jag hämta vero på jobb sen blir färden åter igen mot trelleborg. ha en trevlig kväll för det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0