15 september

good förmiddag. hade väldigt svårt att somna igår, låg och vände och vred mig sen somnade jag väl av utmattning.
när klockan ringde 7.00 idag så tänkte jag att jag skulle sova fem minuter till. hello ja. 40 minuter senare vaknade jag av att min granne skickade sms. ett roligt sådant och jag börjar asgarva. hahaha. underbart sätt att vakna på. när jag väl insåg vad klockan va då jävlar blev jag pigg. in i duschen, på med smink och kläder sen in till grannen och frågade om hon va redo. för jag hade lovat att dumpa henne i höllviken eftersom jag skulle till vellinge. självklart va hon inte det så jag körde snabbt som fan till jobb och lämnade filmen, köpte en ingefära till grannen och två frimärken till mig. sen fullfart igen och hämtade upp min granne.
hahaha många på jobb blev chockade när jag kom dit. jocke utbrast: vilken snygging som kommer. hahaha roligt när folk ser en i civila kläder någon gång och inte bara i röda och svarta ica kläder.
iaf 08.30 körde vi från skanör. slängde av grannen i höllviken sen till tandläkaren, va där 08.45 precis i tid.
riktigt fint har det blivit nu när dom flyttat in i det nya.
sen körde jag till björns konditori och köpte bullar eller köpte och köpte fick bullar eftersom deras kortsak inte fungerade. lucky me.
slängde på brevet (som innehåller mitt gammla hyres kontrakt) på posten
och nu är jag hemma hos mamma och pappa och väntar på mamma ska sluta. och det gör hon om en timme.
ska försöka underhålla mig själv lite fram tills dess. sen efter vår fika ska jag till sis. sen vid 3 ska vi till optikern och därefter ska jag hem till vero. känns som det kommer bli en bra dag idag.
ska gå nu. ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0