14 september

nu va denna dagens arbete över. blev lite stressigt i morse eftersom jag ville ligga kvar i sängen. men sen när jag kom fick jag en värmande kram av veros mamma. och det kändes bra, känndes som om det verkligen va något jag behövde. på köpet fick jag några fina ord oxå. aaw denna familjen asså. helt underbara.
iaf efter frukosten blev allt relativt lugnt så jag packade upp lite saker sen kom jessica och sa att jag måste va här klockan fem igen. men då kände jag att det blev lite för mkt jobb idag. från början skulle jag jobba 3 timmar, sen blev det ändrat till 9 timmar och det va helt okej men sen när det tillslut blev 11 timmar och jag känner mig inte helt bra så tänkte jag att jag behöver ju inte jobba ihjäl mig. så jag ringde vero och bäst som hon är tog hon mitt andra pass.
tänkte gå (läs: köra) ner på jobb vid halv 7 och hålla henne sällskap på hennes rast.
lunchade med vicktor idag oxå sen jobbade vi ett tag tillsammans innan de va dags att gå hem. så jag handlade lite sen körde jag hem.
började på Postutbildningen som vi ska ha gjort tills på torsdag men min dator stängdes av mitt i allt. så jag gör det i morgon ist. verkligen inget roligt att göra inte.
så nu har jag kastat in en maskin tvätt ska städa undan lite och börja packa men måste nog vila en stund först för jag har ingen ork förtillfället.
i morgon är det tandläkaren kvart i 9 sen ska jag hem till mamma på fika därefter är det optikern vid 15 och efter det jobb. och på onsdag har jag tagit på mig jessicas pass sen därefter lovade jag veros mamma att komma hem och hälsa på hos dom eftersom tina mfl hade sakt att dom saknade mig. aaw. älskade hjärtan. och på torsdag ska jag befinna mig på jobb klockan 8 för att möta upp leffe därefter ska vi ringa och väcka jessica sen köra och hämta henne sen blir det utbildning hela dagen.  
känns som jag har mycket jag måste hinna med men som vanligt puttar jag det bara framför mig. inget bra. måste ta tag i saker och ting nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0