13 september

Efter en dag som började med att jag vaknade upp hos vero, jobbat i ett Xantal timmar, sovit en sväng och sen varit hos mamma och pappa på kräftskiva så har jag insett att jag har dem bästa i mitt liv. just nu känner jag mig lycklig, just exakt i denna stund. galet gott va det med kräftor. har ju bara ätit det en gång innan, detta år. blev en hel del prat eftersom det va ett tag sen vi träffades allihopa. sen satt jag och pappa och snackade om min nya lägenhet och jag fick en hel del ideer. längtar bara tills jag får nycklen så jag kan börja fixa och trixa där. vill bara sätta mina klor i allt och göra det till mitt egna. dock är den redan helt perfekt men jag är ju som jag är och älskar att måla och köpa inredning osv. det är lixom jag.
efter ett tag gick vi ut i bilen och testade ett minneskort fullt med mikael jackson låtar som pappa fixat till mig, helt underbart. så nu har jag min ipod som jag har lite över 1000 låtar på, ett minneskort med den bästa musiken (som jag och vero alltid sjunger oss hesa till) och sen ett med bara MJ låtar. kan det bli bättre?
efter det blev det bad, tippar på att det va 40-42 grader. underbart mysigt. därute fortsatte snackandet och skrattandet. pappa försökte att starta ett vattenkrig efter han spolade ner hela mig med iskallt vatten men förra gången vi hade vattenkrig och jag utmanade honom åkte jag ner med kläder och allt i den stora poolen (som för övrigt är iskall nu) så jag la det där på hyllan haha. sen blev det  film innan jag bestämde mig för att köra hem och sova istället.
så efter en sån här lyckad dag kan man inte känna sig mer än nöjd. jag har verkligen den bästa familjen i hela världen. där är nog verkligen ingen som klår den. underbaraste föräldrarna har jag också för den delen som alltid ställer upp och finns där för en. och kärlek snålar dom verkligen inte på.
i morgon blir det jobb 13-19, måndag är det jobb, tisdag är det först tandläkaren sen optikern med sis och därefter jobb, onsdag är det jobb, torsdag ska jag jessica och leffe på utbildning hela dagen, fredag- måndag jobbar jag som vanligt och på tisdagen är jag förhoppningsvis ledig. sen jobbar jag igen i en vecka i streck och på måndag den 28 får jag nycklarna till lägenheten. wiiie.
så innan det ska jag ha hunnit packa ner allt samtidigt som jag jobbar varje dag plus att den 22 ska Gabriel och mikael firas. japp dom fyller år på samma dag. underbara små söta älsklingar.

nä nu kallar sängen. hörs i morgon. Älskar er familjen och tack för idag <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Älskar dig söstra min <3 Jag har lagt upp bilderna från kvällen på bloggen nu. puss

2009-09-13 @ 16:27:04
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0