13 september

natten inatt va vidrig. vaknade av att jag skrek av smärta. hade så ont i magen att jag inte visste var jag skulle ta vägen och tårarna bara rann. somnade två timmar senare av utmattning och då hade alvedonen tagit oxå. fem timmar senare dvs vid 11 ringde florim och frågade om jag kunde öppna i morgon och jag svamlade något tillbaka sen somnade jag om. vaknade vid 12 helt svettig men bestämde mig för att försöka jobba endå, hello misstag. kom till jobb och kände bara att detta inte skulle sluta bra så jag ringde felicia så hon kom och jobbade för mig. så idag har jag endast jobbat en timme.
när jag kom hem bäddade jag ut bäddsoffan sen har jag legat där hela dagen och kollat tv och sovit. länge sen jag verkligen hade en lugn dag. älskade granne kom och knackade på och gav mig en nybakad muffins och frågade hur det va med mig. sånt uppskattas.
tänkte att jag ska iväg och jobba i morgon endå iaf öppna sen får vi se hur det blir annaars får dom ringa in någon tidigare. dock jobbar jag två pass i morgon, 07.45-14.00 och sen 19-22.
men men nu ska jag sova. och jag hoppas natten blir bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0