11 september =(

hej, igår efter mitt inlägg såå kom Denise in till mig en stund. så satt vi och snackade och hade oss. därefter begav vi oss in till mamma eva där vi käkade gladd och kollade på Fullpackat coh skrattade tills vi fick magont. natten inatt va inget bra. vaknade flera ggr usch. så när sis ringde och väckte mig i morse, en kvart innan jag skulle gå upp, så va jag nog inte så jätte trevlig. flååt:$
iaf men de va bara att upp och hoppa och in i duschen. åkte till jobb. dem två första timmarna, dvs mellan 8-10 va det dödare än en grav och jag höll på att somna ett X antal ggr. men sen kom vero och då blev allt bättre.
nu har jag lunch, iaf i en kvart till så jag körde hem på min lunch. men ska snart dra mig tillbaka.
dagen ser ut följande, jag slutar 18 (kanske 22 om florim eller vero inte vill jobba tills dess) annars om florim mår bättre så slutar vero och jag 6 och då ska vi till henne. så jobbar florim mellan 18-22 men om han inte mår bättre så får någon av oss jobba fram till 22. tror det blir vero eftersom jag jobbat sen 8. men man vet aldrig.
känns som alla håller på att bli sjuka nu. dock mår jag bättre iadg så det är väl bra. =)
men men ska åka tillbaka till jobb nu. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0