update

shiit pommes vad jag har samlat vuxen poäng idag. måste skryta lite vad jag har haft för mig en dag som denna.
jag har diskat, städat, tvättat, vatt och handlat högtalarsladdar, handlat mat, fyllt på motorolja och spolarvätska på bilen, städat undan lite i bilen, betalt räkningar och tvättat min vinterjacka. japp jag får aldrig tummarna loss att åka och lämna in den på kemtvätt så jag slängde in den i tvättmaskinen. och sen kom jag på att jag inte hade några tennisbollar så det har jag införskaffat nu med. känns verkligen skit bra att ha hunnit med så pass mycket och klockan bara är 2. underbart.
töserna ska kasnke till etage ikväll igen och jag vill verkligen med. men som sagt ska jag på bio ikväll men det kommer fler tåg. nu ska jag laga mat sen ska jag lägga mig i ett varmt bad med massa badskum i och vänta på att evelina kommer hem. saknar den lilla räkan nu faktiskt.
dock känner jag att jag börjar bli sjuk så det är verkligen inget okej eftersom jag inte har tid med sånt trams.
men jag hoppas det blir bättre eftersom vi ska ut och svira i helgen. nä nu ska jag fortsätta att vara duktig. ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0