tack tack hemskt mkt tack

middagen blev jätte lyckad. jag bjöd på tacos och därefter blev det både glasstårta och tårtan jag fick av vero.
mysigt med familjen på middag faktiskt. och nu är jag helt slut. snart kommer evelina och därefter ska vi till vero en runda. =)
har fått ännu fler grattis samtal och grattis sms. och dem värmer. från vänner från förr som har hört av sig. känns bra att man finns i deras tankar dagar som denna. =) trots allt illamående så har detta varit en perfekt födelsedag. nu är det bara 365 dagar kvar till jag är 20. wiihoo.
i morgon blir det mys med evelina fram till hon ska till skolan och därefter fortsätter mysandet hos mamma och pappa. ska ha en heldag med pappa fram till vi ska ut och äta och bowla. and i like it. sen är det jobb på torsdag och sen är det fredag och firmafest. vilket menas med fest fest fest all night long. =)
nu ska jag diska och plocka undan lite.
tack alla för allt idag, ni är underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0