natti

nu är jag hemma. åkte till vero och där lagade vi mat, wookade grönsaker och kyckling. mumsigt. efter vi käkat kom fatmir oxå. sen käkade vi min kaka och tro det eller ej men det blev en hitt. =)
just en sån kväll som jag behövde. massa prat, mycket skämt och ännu mer skratt. det är därför jag älskar denna familjen. dom får en alltid att känna sig välkommen och älskad.
i morgon blir det åter igen mys, sista dagen att vila upp sig innan en hel vecka med massa arbete står på schemat. ska bli skönt att komma igång igen med rutinerna fast jag har börjat gilla det här med ledighet rätt mycket.
nu kallar sängen. en sak som är skönt är att jag har varit smink-fri nu sen i torsdags och det är såå skönt. och något som är ännu skönare är att man slipper tvätta bort det innan man ska sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0