natti

nu har vi nyss kollat klart på den segaste filmen jag sett på länge. men han är snygg, han som spelar huvudrollen.
iaf vi fick ett ryck och körde till hemma kväll 5 minuter innan dom stängde. handlade massa godis och hyrde film. sen åkte vi hem och satte igång den. dock blev det ett avbrott när vero och florim kom föbi för vero skulle låna mina teoriböcker. sen fortsatte vi kolla efter jag snackat lite med Robin. mohahaha.
och nu släckte evelina ner allt så nu ska vi nog sova hahaha.
hon fick nyss ångest för hon inte skrivit blogg mohahha.
anyway sov gott för det ska jag göra, dock ska jag upp kvart i 7 för att sedan hämta vero och därefter är det färd mot jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0