jag älskar er

precis gick alla familjemedlemmar och jag blev lämnad själv igen. dock mår jag bättre nu är innan och det är tack vara mamma och pappa. jag vet helt ärligt inte vad jag skulle gjort utan dom. kändes skönt att få prata med mamma om allt och hon förstår, hon dömmer aldrig. och det älskar jag och hon ger sina kloka råd och sen mitt i allt så kan hon bara få ur sig " jag älskar dig min fina flicka".
ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna mina föräldrar. och mina systrar. fick nyss ett sms av bigsis där det stod: älskar dig jätte mycket! och sånt värmer.
folk har fått uppfattningen att jag är väldigt bortskämd och en sak som både jag och mina systrar är bortskämda med så är det kärlek. aldrig någonsin har jag känt mig oönskad eller icke älskad av mamma och pappa. aldrig.
tack mamma för du tog dig ledigt idag för att vara med mig hela dagen, och tack pappa för du kom som ett skott till mig i morse och att du sedan kom hit igen efter jobb. och tack bigsis för du hämtade lilsis och körde henne hit innan du skulle till skolan och att du sedan kom efter du varit i skolan och pussade på mig och undrade hur det va med mig. sånt betyder. och ny betyder mer än ni någonsin kommer att förstå.
nu ska jag lägga mig i sängen och titta tv innan jag ska sova.
tack för allt ni betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0