ingen godmorgon inte

ställde min klocka på ringning 08.30 för jag tänkte gå upp o fixa mig så jag slapp det sen men när klockan ringde va jag så trött och frös så mycket att jag sov vidare. sen 20 över 9 ringde mamma och väckte mig så då gick jag upp och tog på mig, borstade tänderna och körde iväg.
har precis kommit hem från blodanalys. och jag känner mig helt matt och illamående.
det där med att ta stick i fingret gillar jag inte längre. och idag har jag blivit stucken 4 ggr eftersom där knappt inte kom ut ngt blod. har iaf fått lite tabletter och sånt nu som jag ska ta varje dag (Y) så nu får vi se.
om en stund kommer evelina hit på lunch för hon har nyss slutat skolan och sen ska jag göra mig klar inför jobb.
usch vad jag inte vill jobba idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0