idag är det ingen vanligt dag för idag är det nadjas födelsedag

dagen började väl inte så jätte bra eftersom jag va sååå trött. men efter jag hört familjens ljuva stämma så blev det bättre. åkte och hämtade vero lite över 7 sen körde vi till jobb.
va i frukten och lite i kassan och när jag precis löst av vero på rast så kommer min underbara älskling med en tårta där det är ljus och det står Grattis nadja på. hon är så jävla söt denna underbara människa. blev jätte rörd.
så på hennes rast hade hon sprungit in på kondiset och bett dom göra en tårta till mig. helt jävla underbar. sen blev det lite sång och därefter har bara samtalen, smsen och grattis önskningar överfallit mig.
man blir så glad.
fick iaf jobba över i 2 timmar idag och jag mår fortfarande skit. men idag är det min födelsedag så allt annat  spelar ingen roll. om ca två timmar kommer familjen hit på middag och tårta sen ska jag träffa vero efter hon slutat och när evelina slutat kommer hon hit och sover här inatt. wiiie.
sen i morgon är jag ledig så då ska hela ligan ut och käka och sen därefter blir det bowling.
och vet ni vad det bästa är? solen skiner och det får en att må bättre.
nu har jag nyss svarat på 23 inlägg på facebook. så nu måste jag städa undan lite och börja planera inför middagen.
foto på tårtan kommer sen.
ha en bra dag idag för det tänker jag ha.

Kommentarer
Postat av: nadja

Tack min goa tös för en god middag. Ha en fortsatt trevlig födelsedagskväll hjärtat. ÄLSKAR DIG.

2009-10-06 @ 22:10:27
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/
Postat av: nadja

tack mamma, men du nu när du lärt dig kommentera så borde du ändra namnet till ditt eget så folk inte tror att jag är så pass ego att jag skriver komentarer till mig själv. haha. tack för allt världens bästa mammi. älskar dig med

2009-10-06 @ 22:14:43
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0