Hola!

hej allihopa!
dagen igår va mys, hann med väldigt mycket här hemma. sen körde jag in om mamma o pappa innan jag stack till evelina där linda oxå va.
mysigt att träffa mina flickor en stund. därefter körde jag hem till robin. satt där och hade det mys som vanligt innan vi gick mot bion. fast alla sa att 2an va dålig så tyckte jag att den va bra. och det va verkligen super mys.
sen efter det vandrade vi hem till robin igen i regnet. för fy fan va det regnade.
därhemma fortsatte mysandet och jag somnade så gott en stund tills jag vaknade till liv igen.
när klockan blev lite mer körde jag och hämtade linda, evelina, tjorven och rufus på etage därefter blev det mc donalds sen lämnade jag alla innan jag och evelina körde hem till henne.
natten blev dock inte så rolig eftersom jag inte mådde så bra.
klockan 8 i morse ringde jag och sjuka mig från jobb för jag kände mig inte så bra.
klockan 11 körde jag o eve och hämtade linda sen blev det frulle och mys hos evelina sen städade vi hela huset. ritkigt duktiga om jag får säga det själv.
vid 5 lämnade vi linda hemma sen körde jag och evelina till mig så duschade jag sen mötte vi upp linda och hanna på willies och där shoppade vi loss. sen hem till mig och lagade fondue med massa såser och pommes. myspys. dööö gott blev det iaf. =)
nu sitter vi och kolla på bröstcanser galan och har det skit mysigt.
ikväll ska ligan sova hos evelina igen sen i morgon ska jag jobba 9-14 döö chill pass =)
och på kvällen ska jag hänga med robin och hans kompisar och bowla. kan bli spännande eftersom jag suger på bowling. men men ska va social nu. ha det.



jag och mina brudar i fredags <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0