hejochhå ett ganska negativt inlägg:P

efter två bakistabletter, en alvedon och mina piller så kände jag mig någotsånär fitt för fight idag. när klockan slog nio ringde vero och sa att hennes mamma va påväg till mig för att hämta mig och köra mig till min bil.gulig som hon är, men jag hade ju redan hämtat den.
iaf väl framme på jobb mådde jag sååååå illa och aldrig någonsin har tiden gått så långsamt som den gjorde idag. trodde fan aldrig att dagen skulle ta slut. men jag tjänade nästan 2000:- på denna dag så det tackar vi för. likadant blir det i morgon. jobbar 10-19 i den förbannade service hörnan. jag hatar den, och jag hatar att jobba där. idag har jag haft ca 12 kunder på hela dagen. 12 på 9 timmar. har suttit och läst alla tidningar som finns och jag har tillochmed städat där för jag va såååå uttråkad. och när dom frågade om jag kunde stanna kvar och jobba till 22 så blev det för mkt. men jag va beredd på att göra det för man tjänar endå 600:- på dem tre timmarna men det löste sig på annat håll. åkte inom min kära föredetta granne oxå innan jag körde hem.
och aldrig föörr har jag älskat att komma hem så mkt som jag gjorde idag.
så nu ska jag kolla  resten av fotbollen sen ska jag nog aggera  taxi ikv till min kära far och thomas. sen blir det sängen. i morgon är det som sagt jobb igen och till min stora besvikelse såg jag att dom har ändrat mina pass nu så jag jobbar 10-19 alla dagar nästa vecka i den jävla servicehörnan utom onsdag för så är jag ledig. känner verkligen ångest. USCH.
nä nu ska jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0