hejhopp

tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan det blir käk.
igår va ju en döö mysig kväll med flickorna. sen begav jag o evelina oss hem till evelina. satt helt döda och trötta och kollade tv. sen kom robin oxå förbi en stund, alltid lika skoj =)
sen efter han gott runt 20 i 1 så däckade jag och evelina.
i morse va det upp och hoppa in i badet sen till jobb. konstigt nog lyckades jag inte väcka någon i familjen nilsson när jag bökade och hade mig på morgonen.
jobb gick iaf bra och när klockan slog 2 körde jag hem till evelina igen, snackade massa skit och körde o kastade lite saker efter helgens bravader. dock upptäckte jag att ngn har kört in i min bil så där är en stor buckla =( så på måndag ska jag till polisen och anmäla så ska dom fota osv.
evelina började jobba 4 så då stack jag hem till mor och far. nu är det snart käk sen ska jag hem och duscha.
sen ikväll blir det bowling med robin och hans vänner. ska bli spännande.
sen ska jag nog hem till evelina och mysa med henne och linda.
i morgon är det jobb 10-19 sen förfest sen blir det törringe. mohahaha
ska bli ball.
men nu ska jag dra. ha en trevlig kväll för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0