gud har en mening i allt som händer

jag är en sån människa som tror att gud har ett finger med i allt som händer. när jag bodde i skanör så tänkte jag va duktig och cykla till jobb (den ända gången jag cyklade till jobb) och då när jag började cykla så började oxå regna. men jag cyklade på endå.
idag blev jag sugen på att baka fiffirutor just för att vi alltid gjorde det innan. och jag är inte ett dugg sugen på det just för det bakade vi alltid innan, verkligen alltid så jag har tröttnat på det. men jag är sugen på att baka. och jag fattades lite saker så jag tänkte va duktig att gå till affären (observera GÅ) och inhandla sakerna som fattades. så på med uggisarna och vinterjackan och så började jag gå. när jag kom fram såg jag att dom stängde 18. roligt. så för att knyta tillbaka detta här till gud igen så tror jag inte att han vill att jag ska röra på mig. han vill nog att jag ska ta bilen. haha.
iaf jag vandrade till min parkering och hämtade bettan och körde till willies. dom är bra dom för dom har öppet alla dagar till 21. det kallar jag bra. påvägen hem stannade jag till och gav bettan lite mat eftersom jag såg att bensinlampan lös. snäll som jag är.
nu är jag åter igen hemma och nu tänker jag baka.
sen ska jag ta med mig dem till vero ikväll eftersom jag som sagt inte är sugen...

Kommentarer
Postat av: Nelson

Kladdkaka nästa gång så ja kan hämta en liten bit till mig med :P

2009-10-03 @ 19:10:31
Postat av: nadja

haha okejdå. bara för din skull så blir det kladdkaka next time:D allt för dig mitt hjärta.

2009-10-03 @ 20:21:43
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0