evelina aka fulefan

här sitter jag i min soffa med min fule fan till kompis dvs evelina. hon använder dom mest fula ord jag någonsin hört och det stör mig. haha här kommer en översättning
säng= binge
bil= kärra
hund= jycke
facebook= fejan
knulla = maga/stiffta
kuta/springa för livet= kubba
ketchup= kerre
krök = krölle
ballkong = ballan
frukost= frulle

ja detta är bara några få ord av allt hon säger. fy fan för henne.
men men nu ska vi fortsätta att mysa. i morgon ska vi käka frukost hos vero sen blir det jobb för mig och skola och jobb för evelina. =) ha det

Kommentarer
Postat av: EVE

du gillar mina ord det vet jag, och jag tror jag vet vad du fick av Vero i present hahahaha ;)

2009-10-09 @ 10:39:33
Postat av: nadja

HAHAHAHHAHA men jag gillar dig, hahahaha ja du vet nog

2009-10-09 @ 12:59:49
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0